23 januari

Idag på morgonen tänkte jag att näe, jag lämnar kameran hemma, jag tar ändå aldrig några bilder. Pytt säger jag bara. 
 
I och för sig blev det lite stressigt då min tandläkare ringer 8.40 och säger att jag hade tid kl 8.15. Jaja, det gick i alla fall bra och de hann allt som skulle göra då jag väl kom dit.
 
På eftermiddagen var jag ner till stan med klassen för att kolla luftmätningsstationer. Det finns en uppe på stadsbiblioteket och där var vi och kollade vid solnedgången runt tretiden. Umeå ser ut som en byggarbetsplats nästan åt vilket håll man än tittar. 
 


På väg hem frös jag som en nakenhund och var tvungen gå in i sjukhuset och värma mig. Fötterna var som istappar så där åkte vantarna på.

Sedan blev det baklängesmiddag då brorsan fyller år idag. Blev bjuden på kladdkaka och fruktsallad och åt middag då jag kom hem. Skålen med godis fick han i present. Jag tycker jag var väldigt ambitiös med ett ljus och allt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }