4-5 timmar på stan dagen innan tenta. Smart?

Imorgon är det dags för tenta igen. Har känts sjukt lugnt i veckan och idag har jag till och med tillbringat flera timmar på stan. Dagen innan en tenta!?

Jag kände att jag behövde lite nytt... Går ju för det mesta runt i min gamla fleecetröja och använder även ärvda kläder från morsan. 

Nu är det mindre än 12 timmar kvar tills tentan och jag börjar känna nervositeten. Har nog aldrig pluggat så här lite inför en tenta, eller jo kanske till den förra men den kändes mycket mindre. Imorgon får jag i alla fall se om det gick vägen eller om jag skulle ha lagt ner lite tid till att plugga... 

Ojoj, hur ska detta sluta? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }