Back to Malawi?

Innan vi går över i februari månad ska jag bestämt mig om jag ska tillbaka till Malawi eller ej det här året. Förhoppningsvis bokar jag en resa i augusti omkring den 8:e till 30:e. 

Skulle ju vara hur underbart som helst! Saknar så himla mycket därifrån...


Den hysteriska busstationen i Limbe



Träden som gjorde så att jag nästan kände att jag var med i Avatar. Sjukt häftig färg. 



Marknaden i Limbe



Bangwe, området där jag bodde. Fast det var ett himla stort område och jag bodde i andra änden. 


Men underbarast och bäst av allt skulle det vara att få krama om min Malawifamilj igen!


Mina supersöta småbröder Joel och Victor



Underbara Gibson som blev en av mina bästa vänner

Rolig bild på mig och Alumbeni som också blev en av mina bästa vänner. Världens snällaste människa! 


Och mina omtänksamma, rara och helt underbara föräldrar! 

Shiiit, vad jag vill tillbaka! NU NU NUUU! 



 
 

Kommentarer
Postat av: sanna

Klart du ska åka!!!! Bästa Malawi!!!!

2013-01-08 @ 21:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }