Be happy!

I november tror jag det var, upptäcker jag att det står "Be happy! =)" på min badrumsspegel en dag då jag duschat ganska varmt. Det var verkligen jättekonstigt för jag kommer inte ihåg att jag skrivit det själv och det såg inte riktigt ut som min handstil heller. Messade en vän och frågade om hon hade skrivit på min spegel, men näe det hade hon inte. 



Kom att tänka på det idag då jag duschade rätt varm och såg texten fortfarande syns bitvis. Jag duschar sällan jättelänge och jättevarmt och har i princip aldrig imma på spegeln. Rengör den tydligen inte heller så ofta...

Men det måste nog vara jag som skrivit det i alla fall. Bara det att minnet är väldigt kort... Det är ju ändå ett bra budskap så jag ska skriva om det nästa gång jag får en immig spegel. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Heeej, försöker lära Håkan brytning från sittande men hittar ingen video på YT som jag kan visa och själv kommer man ju inte längre än halvvägs.. Så jag tänkte att du kunde filma när du gör en och ladda upp den här på bloggen så jag kan visa honom :)


Svar: HAHAHA! Du, jag är inte så bra längre... Men jag ska träna lite på den och se om jag kan lära mig från sittande igen. I så fall lovar jag att filma och lägga upp den här :)
Moa

2013-01-13 @ 22:21:32
URL: http://aspecialmind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }