Fel helg

Hela långa helgen har jag varit i Stockholm på tränarutbildning i gymnastik. Har varit lite bitter att det just var den här helgen. I fredags var det nämligen sittning. Våra "nollor" (alltså ettorna) hade en tacksittning/återspark för oss tvåor som tog hand om dem så bra då de var nya i höstas. Det var förmodligen skitskoj och alla vara finklädda med en mask i ansiktet. Jag som aldrig har varit på en fin maskerad förr... Jaja. 

Jag vet i alla fall att det sjöngs om att jag är snygg. HAHAHAA! Ja, det är sant. Hoppas innerligt att någon filmade. 

I lördags var det typ fest här i korridoren och det hade tydligen också varit jätteroligt. Men jag har alltså suttit på rumpan och utbildat mig hela helgen istället. Jaja... 


 
I brist på sittning med mask gick jag runt med egen mask i fredags... Eller. Om det inte hade varit så
jobbigt för armarna hade jag gjort det.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }