Julklappstips

Julen har ju alldeles nyss varit, men det kommer bara säga vips så är vi där igen. Därför kommer här lite julklappstips på vad jag tycker är bra saker att ge bort och vad jag själv gav bort i julas.

  • Smaksatt vinäger
  • Smaksatt olivolja
  • Örtsalt
  • Kanelpinnar
  • Saffransbiscotti
  • Kryddiga mandlar
  • Böcker

 
Då jag gjorde örtsaltet mixade jag bara salt tillsammans med färska kryddor och grönsaker (till exempel basilika, lök, morötter, vitlök, chili och timjan) till en smet och kletade ut på en plåt så det fick torka i ugnen. Men det och allt annat går att googla.


Böcker jag tycker är bra att ge bort eler läsa själv:



Klicka på lillbilden för att läsa ett uppslag i "Den flamsäkra katten" och här kan du provläsa ur "Den onda badankan"
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }