Nytt år

 
Tyvärr blev det bara matbilder och inga personbilder, inte ens på mig. Typiskt. Allt var i alla fall jättegott och jag var inte det minsta inblandad i menyvalet. Hade förmodligen inte varit kött i så fall, men det var sjukt gott. 
 
Vi råkade göra väldigt mycket pannacotta. Det blev cirka tre protioner som inte rymdes i glasen som skulle slängas bort. Men var inte oroliga, jag tog hem det i en matburk tillsammans med en klick smält vit choklad som skulle spolas ner i vasken. Räddade också salladen från att bli bortslängd. 
 
Det är en bra egenskap jag har, att inte kunna slänga ätbar mat utan att få dåligt samvete. 

Ja, nu är det 2013 med nya mål och möjligheter.
Precis som vilken dag som helst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }