Tillbaka till vardagen!

Igår kom jag tillbaka till Umeå och herregud så skönt! Det var bara tågresan som var lite tråkigt. Skulle åka med Norrtåg och så kommer det ett Skånetåg helt nedklottrat på en sidan (jag tog kort på finsidan). Inga fungerade toaletter hade det heller. Så vi blev stannandes på varje station lite extra länge så att man kunde kissa där... 

 

Kylen ekade då jag kom hit så jag fick göra ett besök på Ica. Tydligen hade alla studenter som kommit tillbaka efter julen handlat samma saker som jag ville ha för kvarg, keso, morötter, broccoli och blodpudding var slut. Så det blev ett Ica-besök idag också... Klarar mig inte utan keson. Eller hemma gick det bra, men där åt jag ju skitkonstiga saker hela tiden. Inte alls som jag brukar ha det. Det första jag åt när jag kom hit var gröt med ägg och kanel. Dock utan keso eftersom den inte gick att handla. 

Hann även med att besöka min gamla bästa granne som inte bor kvar här längre, men bor åtminstone i Umeå på samma område nu istället för Paris. Mycket bättre så. 

Idag har jag träffat klassen, haft föreläsning, tvättat och gymmat! Åh, vad roligt det var! Att gymma alltså. Bröst och triceps. Jag tror mina muskler dog flera gånger om... 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }