Fredagsutmattning

Pust.
  • Tränade biceps och mage innan jobbet (skitkonstigt pass, men jag har gjort allt jag ska göra så egentligen är det ben igen men jag har fortfarande en faslig träningsvärk där så benen får vänta någon dag till)
  • Började jobba tidigare än vanligt för att kunna sluta tidigare
  • Nu är det lunch
  • Det blev en sen kväll igår
  • Jag har tittat på flodpärlmusslor idag
  • Efter jobbet ska jag direkt till gympahallen 
 
Igår kväll fick jag packa ner frukost, lunch och middag i väskan. Alltså herregud, jag lever typ i en väska varje dag men idag var det då extremt. 

I helgen har jag ett miniläger med mina gymnaster så jag kommer spendera helgens timmar i gympahallen. Om jag har energi och motivation kanske jag testar på lite gympa själv. Grymt kul att kunna. 

Den här filmen är från i helgen: 
Jag har alltid varit expert på korta flickisar och krokigt högerben. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }