Gymvariation

Tränade med en kompis i ett annat gym än vanligt ikväll. Bröst och axlar stod på schemat och det gick riktigt lätt ändå. I bänkpressen körde jag 8:or på 65 kg. Det var ju inte särskilt länge sedan jag inte ens fick upp 60 kg så det kändes grymt bra. 
 

Matchade mitt nagellack med hantlarna. Man måste ju tänka på allt... 



Det fanns många skivor att välja mellan till cd-spelaren, men jag hittade tillslut en som jag tyckte var passande: 
 


 
Det är väldigt bra att se sig själv på film alltså. Jag trodde till exempel inte att jag svankade sådär fasligt mycket. Men den där bänken var så himla bred så det kändes inte alls som vanligt... 



Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Var det på polar? Var där med Elin för ett tag sen och vi la också märke till den där muskelslaktar skivan :D

2013-07-30 @ 22:38:00
Postat av: Moa

Yees, på polar :)

2013-08-08 @ 13:13:05
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }