Sämsta matdagen

Har precis slevat i mig en ostkaka med svarta vinbär efter dagens träningspass. Herregud. Dagen som började så bra med kvarg, päron och banan.

Sedan gick det utför... Haha! Skulle träna med en kompis som tyvärr blev utringd på jobb och då kände jag mig lite hungrig helt plötsligt. I svarta hålet jag har i magen åkte det ner 8 rostade bröd, 5 hårdbröd och digestivekex som jag tappade räkningen på. Men myyycket smör på. Och så tre nävar kokosflingor. 



Värsta kolhydrat- och fettladdningen innan passet där jag körde igenom triceps, biceps och rumpa
 
 
Här är ett klipp på en av övningarna jag körde idag (inspirerad av självaste Hollsten)
Det var tredje tricepsövningen och andra setet, så jag var aningen trött... 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }