Den perfekta påsken

Imorgon är det tenta och jag har i stort sett inte läst på ett dugg. Orkar inte. Det får gå som det går. På onsdag är det redovisning och sedan får vi påsklov så då åker jag hem. 
 
Den perfekta påsken för mig skulle innefatta fint väder, god mat, morgonpromenad varje morgon innan frukost, lite lätt rehabstyrka efter frukost, mycket frukt, skidåkning, skridskoåkning, inget godis över huvudtaget, inga påskbakelser, inga marsipanfigurer och inte ens en födelsedagstårta.
 
 
Åt ju godis och choklad igår och blev så himla less. Mår så mycket bättre av frukt, bär och nötter och det är ju dessutom mycket godare. 

Så en påsk med mycket grukt och grönt vore inte så pjåkigt. Tyvärr kommer det ju inte vara jag som handlar...  
 
 
Måste bara komma på något substitut till en vanlig tårta. Earth hour-kakan kanske vore något... 
 
Påskbakelse som min kompis åt idag i skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }