Dummaste frågan med siktet inställt på sovmorgon...

Skickade ett mess till en kompis då jag satt på tåget i eftermiddag: 
 
Moa: Tjo! Ska du morgonträna imorrn? :)
Kompis: Det skulle jag kunna göra :) vilken tid?
(Där kom jag på att jag inte alls ville träna imorgon bitti, utan hellre ta en sovmorgon och träna på eftermiddagen. Var nästan helt säker på att han inte ville träna eftersom vi har inläsning imorgon och inte behöver upp tidigt till skolan)
Moa: Haha, jag ska sova... Jag skojade bara ;b
(Men där ångrade jag mig lite. Jag kan ju inte ge någon falska förhoppningar på träning och sen dra mig ur)
Moa: Eller okej då, om du vill träna ställer jag upp :) 
Kompis: Sjukt dålig skämt :P .. Men jag tänkte köra spinning sju till tjugo i åtta å sen armar :) 
 
 
Mja, jag tyckte i alla fall det var roligt och satt och skrattade för mig själv. Men nu blir det att sussa så jag orkar upp. Blir dock ingen spinning för min del utan jag går direkt till gymmet. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }