Goooomaat!

Hotellfrukost två dagar i rad! Ingen gröt med ägg men ändå hur underbart gott som helst. Det fanns ju så klart både gröt och ägg, men det är inget jag prioriterar vid hotellfrukostar.


Yoghurt med linfrön, pumpakärnor, dinkelflingor, solrosfrön, lite gojibär och sådant. Keso, bröd och annat gott. Även en våffla med hjortronsylt slank ner. 

Andra frukostdagen blev liknande förutom att jag överdoserade kanel på yoghurten. Blev färskost på några smörgåsar och ingen våffla. 
 
 
På tågresan hem passerade vi hem-hemma och då stod mamma där på perrongen med en matlåda till mig. *Bortskämda tjejen nummer 1* Hon hade även med sig en ekologisk apelsin. Själv hade jag uppgraderat mig med en ny vattenflaska. Har gått med en och samma LOKA-flaska sedan september. 

 
Skämde bort mig själv med en godispåse oooch babababaaaam: Marabou BLACK! Den var dock inte så himmelskt god som jag kom ihåg att den var. Tryckte faktiskt inte i mig hela utan gav bort ungefär halva (kan ju ha berott på att jag svullat flera hundra gram godis innan). 
 
Vat sjukt mätt i stort sett hela tågresan hem och kände mig som en flodhäst som just slukat två feta amerikaner, som jag skrev till mamma då jag tackade för maten. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }