Kiruna levererar!

Medan alla andra åkte till ishotellet skulle jag sitta här på hotellet och tentaplugga. Men då kom jag på att jag glömt min deo hemma så jag gick och köpte en ny. Och vad ser jag då inte på ICA om inte mina älskade frystorkade jordgubbar med yoghurt. De har varit borta i flera år från naturgodishyllan men i Kiruna, ja där finns dem! 

Lyckliga jag fyllde en påse tillsammans med kanelchokladmandlar som är också himmelskt goda. 
 
 
Tog sedan en tur genom hotellet och hittade ett gym! Shit pommes vilken dag! Så nu tänkte jag ta mig ett litet snabbpass med pilatesbollarna. Tentaplugget får vänta... 

 



Dessutom har jag ju bästtröjan idag också. Dessvärre blev det två olika strumpor som åkte på tidigt imorse... 
 
 
Ohlalala, what a day! Inte svårt att få mig på topphumör inte... 
 
 
 

Update - efter gymmet! 
 
Sjukt glad att ha hittat ett gym och få röra lite på kroppen! Inte det bästa gymmet, men ack ett gym ändå...
Tur att jag alltid har träningskläder med mig. 
 

Var väldigt bänkpressugen och hittade någon slags maskin för det. Den var dock inte bra, men ändå en bänkrörelse. Nice! 


Klarade inte av att hålla mig från hantlarna heller... Pilatesbollar är ju inte det roligaste. 

NÖJD TJEJ! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }