Love at first sight

iPhonen jag ärvde i början av januari lämnades in på reklamation idag. Hann använda den en vecka och sedan pajade batteriet och mobilen svällde upp och gick sönder... 

Typiskt. Förhoppningsvis får jag ut en ny, men det är inte alls säkert... 

 
Blev även att strosa runt i affärer med vännen. Hon behövde handla nya kläder eftersom tvättmaskinen gjorde hål i hennes tvätt... Tyvärr gick hon hem tomhänt. 
 
Kanske inte så konstigt med den negativa attityden som hon hade... "Men vad tänkte dom med här? Vi tar den fulaste färgen som finns och gör kläder av den"


Sen hittade vi en ihopsydd jeansshorta med ett par jeans. Whaaat!? Som en himla overall... 
 
Jag som absolut inte behövde något hamnade på Stadium. Suck. Typ omöjligt att gå därifrån tomhänt. Speciellt idag då jag, adidastönten nummer 1 som jag är, hittar en adidas tracktop på barnavdelningen. 300 spänn billigare än vad det normalt kostar i vuxenstorlekar. 
 
Blev så himla kär alltså... Har ju faktiskt ingen röd. 

 
Tjejen med onaturligt blåröda händer... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }