Muskelfredag

Mja, fredagen slutade inte riktigt som jag tänkt mig... Var planerat att jag skulle möta upp frugan på en EPP (EfterPluggetPub) för att sedan gå ut och dansa på ett annat ställe. 

Meen, jag hamnade hos min gymnördiga klasskompis där vi såg Gladiatorerna, bläddrade i gymträningsböcker, youtubade träningsvideor och beställde proteinpulver. HAHAHAA! Men kuuul! 

Nä, men varken jag eller frugan var särskilt pepp faktiskt. 

 
Väl hemma blev jag sjukt pepp på träning istället. Fick ju världens boost ikväll hos min vän. Käkade några kycklingbitar och brände av två plankor à 2 minuter. 10 minuter planka fick jag totalt ihop idag!
 
Varför jag skriver frugan är för att en kille trodde jag och så kallade frugan var ett par. Helt sjukt! Det var på en korridorsfest som han fick för sig det. Förmodligen var han så fördomsfull och trodde vi var lesbiska eftersom vi går en miljöutbildning och att vi var de enda som åt vegetariskt. Förstår inte annars... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }