PÅSKLOOOOV!

Sitter på tåget norrut mot hem-hemma och sniffar på brorsan godispåse. Jag inbillar mig själv att det luktar godare än vad det smakar. Dessutom vet jag att jag kommer få mat i magen om två timmar då jag är hemma. 

 
Men grymt härligt med påsklov! Jag hoppas jag är mer motiverad till nästa kurs, för de här sista veckorna har varit katastrofala i pluggsynpunkt. Inför tentan igår hade jag gått igenom två tidigare tentor och så pluggade jag på förmiddagen dagen innan. I övrigt har jag i stort sett inte gjort något utöver att jag suttit och lyssnat på föreläsningarna. 
 
Tentan var uppbyggd med ett nytt system som var urbra. Den var uppdelad i 6-7 delar och missar man på någon är det bara den/dem som måste göras om. Man slipper alltså göra omtenta på hela kursen. Skitbra ju. Så jag såg tentan som en test att se vad jag behöver träna mer på. Förhoppningsvis ingenting. 
 
Idag hade vi redovisning. Vi skulle prata 10 minuter om en tre sidor lång rapport var och en har skrivit. Slängde ihop en powerpoint på förmiddagen, hann inte äta lunch och hann inte heller träna igenom redovisningen innan (men jag hann köra ett litet rygg-, biceps- och rehabpass på IKSU). Prioriterar visst träning innan skola) Verkligen sämst förberedd. Men det gick bra ändå. Jag sluddrade på i 12 minuter. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }