Uttråksätande

Igår, en timma efter att jag tryckt i mig en monstermiddag, blev jag sugen på att äta något gott... Egentligen bara för att jag var uttråkad. Eftersom jag inte har något sött hemma funderade jag på en tallrik med kvarg och müsli. Meeen, då kikade jag upp på MOAS MATREGLER som hänger på väggen ovanför skrivbordet.
 
Eftersom jag var redan ätit dagens måltider och fortfarande var väldigt mätt så blev det ingen vända till köket. Det blev en blodapelsin och vatten istället. Hade egentligen räckt med bara vatten, men blodapelsinen var god och jag hade bara ätit en frukt tidigare under dagen. 

 
Den är ganska bra den där lappen ändå! Pappret är från det oranga kuvertet från Pensionsmyndigheten. Bra att återanvända och att det kommer till någon nytta! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }