Byxlös fredag

Morgonens gympass drog ut lite på tiden så det blev lite tight med tid mellan gymmet och skolan. Då jag stod inlindad i min handduk i omklädningsrummet efter att jag tagit en snabbdusch upptäcker jag att jag glömt mina byxor hemma. HAHA! Och inte fanns det tid att cykla hem heller...
 
Ja, det vara bara att ta på sig tightsen igen då. Tur jag tog rena på morgonen och att jag inte hade fått för mig att springa intervaller eller något och svettat ner dem 

Och ännu mer tur att jag tog svarta långa tights idag. Egentligen spelade det ju inte så stor roll eftersom jag stormtrivs i träningskläder. Dagen till ära hade vi en redovisning också och då kanske det inte är så kul att stå där framme i tights. Men eftersom jag pratade om Malawi hade jag ändå med mig ett tyg att vira runt midjan. 


Hade även ett ärende på stan, så det blev att springa runt där i tightsen också... 



Efter mitt framförande bad jag en klasskompis ta kort. Har nu lagt upp den här bilden på facebook där jag taggat min familj och berättat att jag pratat om dem i skolan. Hoppas de blir glada! 

Det gick för övrigt sjukt bra att snacka. Men jag gjorde det ju väldigt lätt för mig att prata om något jag älskar. Hade kunnat stå där framme och pratat hur länge som helst, tyckte verkligen det var superskoj! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }