GirlPower

Sedan sommaren 2002 då PINK:s "Don't Let Me Get Me" spelades om och om på radion har jag alltid haft en förkärlek till hennes låtar. 

Just nu gillar jag videon Try, men mest på grund av dansen. Lite störigt med anspelningen på sex och att båda är halvnakna. Men hon ser ut att ha en hälsosam kropp och det är ju kul! 

Men när hon gör dansen i videon på scen live, ja shiit, då diggar jag henne bara ännu mer. Helt sjukt att kunna sjunga samtidigt... 
 
 
 
En annan video jag gillar är "Call Your Girlfriend". Även om jag är less på låten så gillar jag Robyns flumdans.  


 
Sen så gillar jag Jessie J's attityd. Kolla in det här klippet:  
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }