Hur gott som helst!

Alltså lördag var typ himmelriket i matväg. Mamsen, papsen och Boris var här så jag bjöd dem på gofrukost här på Restaurang Moa. 

Vi åt våfflor, kvarg med vaniljpulver, keso, kokade hallon (vill ju inte smitta någon med Hepatit A) och fruktsallad av mango, apelsin, banan och äpple. Hur gott som helst! 


Våfflorna innehåller bara ägg och banan. Inget socker, inget fett. 


Lunchen bjöd mamma och pappa på. Det blev indisk buffé och på bilden är det min första omgång. Till andra omgången hade jag hittat mina tre favoriter som jag mumsade vidare på. Hur gott som helst! 



Middagen åt jag med två brudar på All Star. Jag beställde lax med grönsaker. Hur gott som helst! Laxen liksom smälte i munnen. Tyvärr var den säkert odlad någonstans i Asien och förstör miljön och fisket för lokalbefolkningen. Suck. Var den än kom ifrån så är inte lax något vidare bra att äta miljömässigt. 



Hade även två revben på min tallrik vid middagens slut... Hmm. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }