Pust...

Har ett litet projekt på gång som tar tid från allt annat... Eller litet och litet, det är ändå ganska stort tycker jag. Förhoppningsvis blir det officiellt imorgon! Woop woop! 

 
Det blev allt lite träning idag ändå. Gick på GRIT Strength och sen gjorde jag ett värdelöst benpass. Var så himla mycket folk i gymmet och det stör mig så fruktansvärt mycket. Hatar verkligen då jag måste tänka om för att maskiner eller skivstänger är upptagna. Sket till och med i en av övningarna bara för att jag inte orkade vänta. 
 
Nä imorgon blir det allt ett morgonpass kl 7. Helt klart bästa tiden att vara på gymmet. Bröst och axlar står på schemat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }