Sol ljuva sol!

Vädret är ju så himla underbart att det känns som om jag befinner mig långt utanför Sveriges gränser. Hoppas det håller i sig bara så inte det här blir det enda bra sommarväderhelgen denna sommar. 

Efter drygt 10 timmars sömn och en dundergrötfrukost gick jag ut och la mig i solen utanför huset. Jag har faktiskt tagit mig en vilodag från IKSU idag... Helt frivilligt. 

Lyxade till det hela med galiamelon, frysta hallon och mangobitar och typ en halv burk jordnötssmör. Så galet gott alltså! 


Tog med mig shakern fylld med vatten för att ändå få en liten träningsfeeling utan träning. Och så låg jag på ett tyg köpt i Malawi och hade packat ner alla grejer i en Malawiväska för lite Afrikakänsla. 


Inkletad i solkräm och med solbrillorna på tjuvsmakade jag på lite mango och jordnötssmör innan jag tog mig ut... Kan äta hur mycket som helst av det ju! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }