Stinky är mitt andranamn

Idag kan jag faktiskt hålla med om att jag varit aningen snuskig. Började dagen med att stiga upp från sängen med gårdagens smink på. Snusk nummer 1. 

Tog direkt på mig träningskläder och gick ut på en promenad. Käkade frukost och cyklade till gymmet. Då jag kom hem åt jag lunch och gick och la mig för att sova dryga timman. Oduschad = snusk nummer 2.

Gick ut i köket och lagade middag, fortfarande i gårdagens smink och oduschad. Snusk nummer 3.
 
Cyklade till gymmet för ett andra pass och kommer hem och käkar middagen jag lagade innan. Snusk nummer 4. 
 
Går sedan ut i korridorsköket igen för att förbereda en omelett och en kvargblandning till imorgon. Snusk nummer 5.
 
animation


Jag har i alla fall tagit på mig en tröja varja gång jag gått ut i köket. Men himla praktisk dag ändå. Bara av med rödtröjan så har jag varit redo för träning. Hur bra som helst ju! Och jaa, olika strumpor har jag också dagen till ära... 

Och eftersom jag ändå ska träna imorgonbitti är det väl ingen idé att duscha nu heller? 
 
 
 
Njä, där går faktiskt gränsen... Duschen har väntat på mig nog länge nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }