Att ta sig tid att vila

Det där med vilodagar alltså... 

Eftersom jag tränar i stort sett varje dag känns det bara konstigt att inte gå till IKSU. Om jag inte har möjlighet av olika anledningar känns det okej, men är det bara en vanlig dag men att jag struntar i IKSU... Njä, det känns liksom fel. 
 
Men imorgon ska jag faktiskt planera in en IKSU-fri dag. Känner att kroppen är rätt så trött nu. Tänkte egentligen vila i lördags men då smet jag iväg till IKSU precis innan stängning och körde ben. Så då tänkte jag vila i söndags istället, men då gick jag dit och körde axlar bara för att jag var så irriterad att jag inte hade träningsvärk i dem. 

Så då tänkte jag att det skulle bli en vilodag idag istället... Men så blev det ju inte heller. Körde baksida ben innan skolan och sen hängde jag med en klasskompis för ett bröst- och axelpass
 
Imorgon får jag alltså sova ändå till kl 8 om jag vill. Vad konstigt det känns...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }