Märgkaka

Jag och vännen skulle baka kladdkaka ikväll. Jag hade hittat ett recept med mörk choklad, honung och nötter i. Såg skitgott ut på bilderna men vi misslyckades totalt. Kladdkakan skar sig och smakade skit... 

Jag försökte ändå peta ut nötterna ur kladdkakan som var som kokat benmärg i konsistensen. 



Sen blev jag hungrig och slängde ihop en gröt som jag åt med gammal mjölk... Det finns aldrig ett dåligt gröttillfälle.



Gör om gör rätt. Min vän slängde ihop en vanlig kladdkaka som vi åt med vaniljkvarg och bär. 


Och så träffade vi man från Kamerun som vi pratade med. Åååh! Jag blir så himla sentimental då jag träffar afrikaner. Kamerunmannen ville i alla fall bli vän med mig och då han gick så min kladdkakekompis: "Varje gång vi träffar afrikaner så smälter dem då de ser dig". Men det passar ju bra, för jag smälter ju då jag ser dem, hahahaa! 

AFRIIIIKAAA! 
 
 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }