Hej studietakt 175 %

Blev lite mycket plugg nu fram till 17 januari. Råkade klämma in 175 procent. Men det ska nog gå bra så länge jag är effektiv. 



Kurserna jag läser verkar roliga och intressanta och det gör ju pluggandet lättare. 

Miljöfarlig verksamhet är jättebra hittills. Har lärt mig lite om olika reningstekniker än så länge. Alltså hur man kan rena luft och vatten. Låter inte vidare roligt, men jag tyckte det var kul och vill lära mig ännu mer. 

Sedan läser jag också en kurs som heter Hållbar livsmedelsförsörjning. Också mycket intressant. Ska berätta mer om den senare. 
 
Läser även Miljöbalken. Juridik är väl inte det jag tycker är roligast precis men det är nödvändigt för mig att kunna i mitt kommande yrkesliv. 
 
 
Tuta och köra hela helgen är det som gäller! Ska bara hinna med att hoppa in som ledare på Bamsegympa (barngympa), ha mina egna gymnaster, träna själv, visa Malawibilder för mina korridorare, handla och laga mat utöver pluggandet. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }