Kärlek till klassen

För någon dag sedan kom vi på att vi var några i klassen som skulle/kunde tänka sig att spendera nyårsafton i Umeå. Himla kul alltså! Så vi började smida lite planer... 
 
Själv vill jag jättegärna vara i Umeå istället för hemhemma. Kommer bli grymt ju! Det är bara ett problem: IKSU har stängt på nyårsafton. Har ni hört något så dumt? Less jag blir... 
 
 
Klasskompis: Men vi måste ju börja tidigt.
Jag: Nja...
Klasskompis: Men vid tvåtiden, börja fixa med maten och så. 
Jag: Nej, sååå länge orkar jag inte umgås mer er.... 
 
 

Herregud alltså. Att träffas 10 timmar innan tolvslaget var väl liiite tidigt. Nog för att jag har bra klasskompisar, men så bra vet jag inte... Hahaa! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Helon

Tycker att du kan berätta hur du har löst problemet med att måsta umgås med oss från klockan 2 ;)

2013-11-28 @ 18:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }