Önskelista 2013

Jo, men just det... Julen närmar sig och julklappar är i och för sig helt onödiga. Men ifall nu någon skulle få för sig att vilja ge mig något så är träningstights väldigt önskvärda.




Kan inte bestämma mig ifall jag föredrar grå eller turkosa från Better bodies. Inte heller vilka jag vill ha från Kine Brasil. Förut var jag helt inne på den grå världskartan, men sedan började jag tycka att den med färg var rätt så häftig den med. Hmmm, men den grå är nog ändå snäppet bättre. Och så blev jag kär i blåfärgen på tightsen till höger. Är ju nice med långa ben också, samtidigt som kortare också är att föredra ibland.

Ååååh, jag är liksom betuttad i alla...

 
 
 
Träningstights är något jag använder i stort sett varje dag. Ibland flera gånger per dag eftersom det händer att jag tränar morgon och eftermiddag enstaka fall. Använder alltid tights då jag är gympatränare tre kvällar i veckan och ibland även hemma hos kompisar eftersom det är skönaste plagget ever.
 
Utöver att träna i sköna tights så skulle jag vilja läsa den här boken:


På engelska, ja. För min engelska är sämst. Märker det extra mycket nu när vi har en utbytesstudent i korridoren och jag knaglar mig stakande fram knappt förståbar.
 
 
Och den här boken:




























Även den på engelska och inte på norska som bilden visar.

Båda tjejerna har varit med i Skavlan och det kan du titta på här och här. Mycket bra, mycket bra. Det är nästan ett måste att titta på intervjuerna. Så sjukt bra och ger lite mer förstålse för i vilken värld vi lever i och vilken bra paradisbubbla vi lever i här i Sverige.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }