Orättvisa Umeå

Idag börjar då Hell week nummer 2. Herrejisses. Men det ska nog gå bra. Helst av allt skulle jag bara vilja ägna tiden till träning just nu. Både att träna själv 1-2 gånger om dagen men också att träna mina gymnaster typ fem gånger i veckan.

 
Det hade verkligen varit hur nice som helst! Synd bara att vi inte har någon riktig gymnastikhall. Blir verkligen ledsen i ögat då jag tänker på hur våra duktiga gympatjejer inte kan utvecklas lika snabbt och fullt ut på grund av för dålig utrustning. Så sjukt orättvist.
 
Tjejerna skulle kunna gå väldigt långt om de bara hade förutsättningarna. De har talangen och de bästa tränarna i Norrland (om jag får säga det själv). Bara gympahallen som saknas. Förjävligt är vad det är.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }