Dressed in black

Igår under den avslutande avslappningen på yogan igår kom jag på mig själv att mina tankar vandrade i väg till Malawi. Alltså, det går liksom inte att släppa... Inte för en liten sekunde ens. Helt otroligt.

Bästa Julia var ju här i helgen och jag fick några hundra bilder av henne. Här är tre stycken favoriter:

BAHASI-medlemmar och jag. De hjälper bland annat till med att laga mat till barnen och hembaserad vård.



Jag på turistmarknaden. Jag skojar inte då jag säger att de kände igen oss efter 2,5 år. Haha! Vi var ena storshoppare förra gången. De blev nog besvikna i år då det enda vi köpte var Afrikahalsband och några salladsbestick.

 
Julia, Victor, jag och Joel med Gibson och hans familj.
 
 
Synd att det inte fungerar med tid, ekonomi och klimattänk att resa dit för några dagar lite då och då. Hade ju varit drömmen...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }