Egoboost!

Tränade pilates som cirkelträning igår och det var hur kul som helst! Ledaren kände igen mig (har varit 1-2 gånger tidigare den här terminen) och hittade på svårare övningar till mig vid några stationer. Kul med lite extra utmaning! 
 
Tjejerna som var i min rotationsgrupp frågade ledaren hur man skulle göra en viss övning och då säger hon "titta bara på den här tjejen och gör som henne hela tiden" medan hon pekade på mig. KUUUL! 
 
 
8 av 9 övningar gick galant. Så nu ska jag hårdträna den där sista 9:onde så jag blir ett proffs på den också. Om två veckor ska den sitta som en smäck. Det roliga är att det bara är en vanlig situp. Haha, men det är verkligen min akilleshäl. Kan inte komma upp utan att fötterna lyfter. FÖRSTÅR INTE!? Skyller på att mina ben är för lätta... 
 
 
En 2-veckorsutmaning till mig själv alltså! Superkul! Blir att öva, öva och öva. Hatar att förlora tävlingar, speciellt när tävlingen är mot mig själv. Är ju inte roligt att förlora mot sig själv... Inte heller att bli besviken på sig själv för att man inte klarade det. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }