Full av energi!

Min dagsform går verkligen upp och ner. Igår var jag trött, seg, hade huvudvärk och tog en tupplur istället för att träna.

Idag däremot körde jag bröst och axlar + intervaller innan skolan. Direkt efter skolan cyklade jag tillbaka till IKSU för ett benpass med min gymtokiga kompis. Började med att springa intervaller eftersom jag var före honom i gymmet. Körde sedan lätta knäböj, frontböj och raka marklyft för att känna att tekniken sitter. Är perfekt då man har någon kompis med sig som kan se om det ser bra ut också. Ännu mer perfekt om kompisen är utbildad PT.

Sedan blev det fler övningar mer fokus på baksida och rumpa.  

Smoothietime och dags att dra iväg till gympan! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }