Matchad

Kände mig som clownen själv på väg till och från gymmet. Blå brallor, lila jacka, röd huvtröja, orange påse, flygigaste håret och så min rosagula cykel till det. Matchat till tusen. 



Inne på gymmet kände jag mig dock mer bekväm med better bodies-tightsen och min klippta Strong as life-tshirt. Meeen katastrofen själv skedde under passet! Mina hörlurar laddades ur mitt i allt... Det var tur att jag fick för mig att springa bort intervallerna innan ryggpasset. För jag kan inte springa utan att lyssna på en viss låt. Har noll motivation annars. 
 
Strike a pose


 
Lite dumt att träna på morgonen ändå. Träningen är ju det bästa på hela dagen så nu har jag liksom inget att se fram emot... Tur jag har gympatjejerna att träna ikväll i alla fall. 
 
För övrigt så går intervallerna lättare och lättare och springa. Det är nästan lite roligt till och med. Woow! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }