Omringad av bästa människorna

Tentan är skriven och den gick bättre än förväntat. Skööönt!

Så nu är jag lyckligare än lyckligast! För om en dryg timma kommer bästa Julia hit (som stannar tills på söndag) och då ska vi till bästa IKSU och avverka ett härligt armpass tillsammans med bästa Theres. Sedan kommer bästa Susanna hem till mig och käkar middag.

Efter middagen ska jag och Julia gå hem till bästa Erika och se mångkampsfinalen i gymnastik-VM. Topp topp topp!

Imorgon blir det träning igen med bästa Julia på kära IKSU. Det blir även med VM-tittande och då är även bästa Jessica med. Sedan ska jag på en teater/föreläsning/något liknande med bästa klasskompisarna.

Ohlala, säger jag bara!

Energin och glädjen är på topp, trots fyra enstaka timmars sömn...
 
Så dagens visdomsord: Umgås med människor som du tycker om och som ger dig glädje och energi. Livet blir ju så mycket roligare då. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }