Pust, stön och stånk

Jag som har sagt till alla att jag kommer ha hur mycket tid som helst under okober eftersom jag inte har någon föreläsning förrän i början av november. Läser dock en kurs på 25 procent just nu, men det är ju ingenting... 

Trodde jag. Idag var jag i skolan 9 till 17.30. Och blev jag klokare? Nej, det blev jag inte. Så jag måste tillbaka imorgon igen. Och vad ska jag hitta på nu ikväll då? Jo, jag ska plugga... Herregud alltså. Har inte pluggat så här mycket på hela terminen och nu ska det vara min lugna återhämtningsperiod. Suck, vilken felbedömning jag gjort... 



Tröööött och less... Men efter pluggandet är det dags för cardio training vilket innebär en energitillförsel till slökroppen. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }