Rolig tisdag...

bröst och axlar + intervaller
frukost!
miljöbalksplugg
lunch!
tentaplugg
middag!
gympan
handla
mat igen! 
tentaplugg
 
 
 
Idag hängde hörlurarna med mig till gymmet. Hur bra som helst! Älskar att kunna lyssna på min egen musik och flänga runt där inne i min egna lilla bubbla. Jag är även mer fokuserad under träningen med lurarna. Då jag kör utan tar omgivningen lite av mitt fokus = sämre träning. 
 
Standardlåten som jag alltid lyssnar på då jag tar på mig lurarna hemma innan jag cyklar iväg är Orion. Låten räcker alltid ändå fram till gymmet och ibland även så att jag hinner värma upp mina axlar. Den är perfekt för att vakna till liv där vid 6, 7-tiden på morgonen eller för att komma in i rätt flow inför ett eftermiddagspass. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }