Träna, äta, sova, träna, äta

Alltså denna dag. Tänkte träna benen vid 7-tiden, men det blev först kl 9. Efter passet cyklade jag till ICA där jag köpte en sådant där gott bakeoff-bröd. Inte ett portionsbröd, utan en hel brödlimpa. Tryckte i mig nästan hela och kände ett litet illamående. La mig på sängen där jag slocknade och vaknade upp tre timmar senare. Åt sedan upp resten av brödet.

Cyklade tillbaka till IKSU för ett yogapass och gick sedan in till gymmet där jag körde igenom biceps och triceps. Skönt. Har varit träningsfri i tre dagar så jag försökte ta igen lite idag.

 
Nu är energin på topp och jag ska stoppa i mig lite tofu. Sedan är det läggdags snart igen... Känner att jag behöver sova efter helgen.
 
Ehm, jo jag läser på universitetet. Har det bara lite lugnt just nu. Lugnet före stormen. I november drar det igång på riktigt. Hej 150-175% studietakt! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }