Veckans träningsplanering

Förra veckans träning:
Måndag: Armar
Tisdag: Bröst, axlar + intervaller
Onsdag: Framsida lår, rumpa
Torsdag: VILA!? 
Fredag: Armar + CXWORX
Lördag: Total training + Cardio training
Söndag: Blandat gympass

Sjukt knasigt... Var tog ryggen väggen? Och två gånger armar? Och så vila mitt i veckan... 



Den här veckan hoppas jag hinna med: 
baksida ben, rumpa och cardio training (redan avklarat)
rygg
bröst, axlar 
intervaller
total training 
yoga
body balance
framsida ben, rumpa
 
Och så ska jag lägga in en vilodag(!) idag. För jag är trött... Och det kan ju vara bra att lyssna på kroppen ibland i alla fall. Men trots vilodag har jag ju fem dagar till av veckan att avverka roliga träningspass. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }