Malawi pics

Behöver jag säga att jag saknar Malawi... Här i alla fall några bilder från mina få veckor där. 


Gibson och jag bakar hallongrottor som blev superdupergoda! 



Alumbeni, jag, Julia och Gibson har filmkväll! Forrest Gump och Karamellkungen i Gibsons säng. Topp! 



Gibson, Steve, Alumbeni och jag på en utflykt till Mulanje. Crazy and happy people. 


Och min fina Malawifamilj. Bara lilla Victor som saknas på bilden... 
 
 
Haha, upptäckte nu att Gibson är med på alla bilder. Åh, saknar honom så mycket. Världens finaste människa.   Fast alla i min familj är så fantastiskt fina människor. Helt otroligt alltså. Gibson är dock den jag känner bäst och står närmast. 
 
 

Kommentarer
Postat av: helon

Haha, en Luleåtröja! Hade passat bättre med en till gul tröja ;)

2013-09-27 @ 13:56:10
Postat av: Moa

Haha ja.. Våra gula tröjor tog slut så han fick nöja sig med en röd Luleåtröja :P

2013-09-27 @ 14:31:40
URL: http://moapavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }