Nattplugg och grötlåda

Råkade sitta uppe och skriva på en rapport till två inatt. Typiskt mig. Har haft hela helgen på mig men kom inte igång förrän vid 00-tiden igår. Eftersom vi hade föreläsning 8-12 idag orkade jag inte upp på ett morgonpass.

Det fick därför bli ett armpass direkt efter föreläsningen och sedan kastade jag i mig lunchen direkt jag kom hem. Perfekt att ha färdig mat i kylen som bara är att stoppa in i micron och en explosion senare är det färdigt.

Var inte vrålhungrig eftersom jag åt frukost efter kl 9 i skolan. Hade med mig gröt i en matlåda som jag micrade. Haha! Och så kvarg och hallon som topping. Mums filibabba! På så sätt kunde jag sova längre imorse. Det gäller att planera (ja, träning och mat i alla fall för plugg kan jag omöjligt planera). 



Favorittightsen är just nu dessa röda från Reebok. Hur sköna som helst. Idag tränade jag utan fläta och utan hörlurar så det kändes lite annorlunda. Speciellt utan musik, har verkligen vant mig att gå runt i hörlurar och känna mig som i en annan värld. Däremot hade jag Afrika runt halsen för att kompensera mina andra bortfall...

 
Sötpotatis från Malawi och MSC-märkt torsk med pesto- och osttäcke. Och så alfalfagroddar och en smoothie till det. Mätt och belåten.  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }