Yes, I'm still here...

Det har bara varit så svårt att samla tankarna sedan Malawiresan. Sedan blev det ju direkt att hoppa in i vardagslivet direkt jag kom hem, booom bara.
 
Skola, äta, sova, gymmet, gymnastikledare and so on. 

Fick typ världens livskris i Malawi och insåg också meningen med livet. Men mer om det sedan för IDAG HAR VARIT DEN BÄSTA DAGEN NÅGONSIN! 
 
Jaaa! Helt galet! Började med att köra bröst och axlar på gymmet. Kände mig dock lite svagare än vanligt i bänkpress och hantelpressen men det var kul ändå. Fick sedan veta att en av mina bästaste vänner (my partner in crime in Malawi) kommer och hälsar på mig nästa helg! AWESOME!
 
Efter frukosten (supergröten med ägg och kanel och så kvarg, banan och mjölk till) träffade jag en man från Ghana som erbjöd mig att göra ex-jobb där. HELT SJUKT AWESOME! Så om jag fixar mig ett stipendium för att åka är typ allt klappat och klart! 
 
Jag blev hysteriskt glad, log som en tok och studsade fram som en dåre efteråt. Ska göra allt för att det ska bli verklighet nu! 

Ja, och än är det inte slut! En gym-tokig kompis hörde nämligen av sig och frågade om jag ville köra armar. Självklart! Så det blev en till sväng till IKSU för att kötta biceps och triceps. Passet var så bra, så bra. Helt slut och jag skuttade därifrån på lycka och endorfinkicken. 
 
Och ikväll kommer några vänner hit för att spela spel och snacka... Nice nice nice! Är så sjukt speedad av lycka nu så jag vet inte var jag ska ta vägen. 

Gamla vanliga Moa med träningskläder och flätan... Min bästa outfit. 
 
WOOP WOOOP! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }