Barents Winter Games

Wiiho! Mina tjejer blev tvåa i Tromsö i helgen! Finland vann, Ryssland blev trea och norskorna kom på fjärde plats. Ingen av Sverigetjejerna tävlade helt perfekt, men överlag gick det bra och det var glada miner och bra lagkänsla tävlingen igenom. Kul kul! 


Nervöst på inmarschen


Efter prisutdelningen. Tyvärr hade bara Norge och Ryssland herrlag. 


Blev grymt sugen på att tävla jag också. I alla fall lite bom... Och speciellt då vi hade så snygga Sverigedräkter. Meeeen jag fick nöja mig med mina Sverigenaglar. Känner mig lite för gammal för det där med gympatävlingar nu. Och att dra på sig en tight body kanske inte är det jag längtar till mest egentligen... 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }