Finklädd på gymmet!

Försökte ta en actionbild på bästa rotatorkuffsmaskinen som finns på Boxen. Blev inte så lyckat ser jag nu i efterhand... Huuuur bra som helst är den i alla fall!

Har aldrig sett någon liknande cable anpassad för rotatorkuffarna. Nog för att jag bara har tränat på tre gym men ändå. 
 

Axlarna är ju en eländig liten kroppsdel som ofta vill jävlas så det gäller ju att underhålla dem väl. Rehabträning är roligare som uppvärmning innan ett pass än som enda träning vid eventuell skada anser jag. 

 
 
 
 

Blir som vanligt mycket att ha med sig under ryggpassen... 

 


Efter träningen blev det påfyllning med två ägg och en banan. Gott gott! Var klädd i min allra finaste t-shirt dagen till ära också. 
 
 
Blev även lite gympa ute på gräset då jag kom hem. Måste testa då och då om gympaövningarna sitter i. 


Det är en skön känsla att flyga lite och vill inte tappa bort den förmågan i första taget. Blev imponerad av min bendelning i flickisen alltså. Näst intill spagat! Niiiice! Videon ligger ute på min fb och även på fb-sidan Umeå Gymnastikförening AG ifall någon vill titta. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }