GIF-sjukan

Jag har gått och stått så mycket på händer i påsk att mina handleder blev aningen överansträngda. De gjorde i alla fall så pass ont att jag i stort sett inte kunde stå upp och ner något alls under hela påskdagen. 

Så påskdagen var helt klart tråkigaste dagen. Annandagen hade handlederna återställt sig en aning så jag i alla fall kunde ta några varv på stenen. 

 



Just nu sitter jag på tåget hem till Umeå! Kul kul kul! Saknar gympan och träningen massor så ska bli skönt att komma hem igen. Imorgon har jag inplanerat ett yoga-pass på Boxen och sedan ett armpass med min träningskompis på IKSU. En bra dag helt enkelt! 

Lär bli lite handståendeträning också...

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }