Kvällsgympa

Igår på gympaträningen, där jag är tränare, fick jag lite gympaiver och körde några bakåtvolter. Sååå kul! Känns grymt att det fortfarande sitter i!

Fortsatte lite då jag kom hem med att träna enhandstående med sängen som hjälp.  


Testade även min vighet, men den satt inte där den skulle. Hade som mål att sätta händerna i väggen framför mig, men nu fixade jag ju inte ens en snygg spagat. Blir att ligga i med strechingen här framöver så fixar det sig nog om någon vecka! 
 
 
Här nedan är en bild på mina gymnaster från gårdagens träning. In och gilla vår FB-sida Umeå Gymnastikförening AG där vi uppdaterar med bilder som den här om tävlingar, träningar etc. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }