Malawidröm

Drömde för ett tag sedan att jag var i Malawi. Men det var inte som mina vanliga Malawidrömmar... Jag kommer ihåg hur jag drog på mig en svart klänning och hur magen bara hängde som en säck ner mot låren. Hahaa! Jag hade helt plötsligt fått en lös tjockmage. 

Det jag tänkte på var "Men neeej, varför just nu och varför här? De tycker ju redan att jag är tjock"
 
Hahaa, undrar om jag börjar få lite orlig för alla kommentarer jag kommer få... Sist fick både Julia och jag kommentarer som dessa:
 
 
"Oh, you are so big now!"
 
"What happend with you guys in Sweden?  You are so big now"
 
"Moa, you are just getting bigger and bigger and bigger"
 
"You love food to much"
 
"You look so much bigger now"
 
"Isaac, what is she saying" "She's saying that you look fat"
 
 
Några bilder sedan första gången jag var i Malawi, 2010/2011. Kolla särskilt in smalarmarna mina.
 
 
Här är en bild från senast, 2013... 
 
Men tur att jag blivit lite starkare med tiden också... 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anders

Oavsett storlek är du en fin människa :-)

2014-04-18 @ 07:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }