"When I'm with you guys, it's like I'm in a world of magic where laughter never ceases throbbing"

Aouch, Malawi- och Sydafrikalängtan är too much för tillfället... Puust, vet liksom inte var jag ska ta vägen. Eller egentligen längtar jag ju inte till landet Sydafrika utan det är att hälsa på min finfina Malawivän Gibson jag längtar efter. Måste skriva av mig lite här i alla fall... 
 
Skrev till Gibson och min andra finfina Malawivän Alumbeni (som bor kvar i Malawi) att jag saknade dem tokmycket och att det är dumt att vi bor så långt ifrån varandra. Och deras kommentarer alltså, de där två jönsarna får mig att spricka upp i världens stösta leende men de får också mina ögon att tåras...
 
 
Gibbe: I think its high time that you come and stay in Africa thats the only way we will be close to each other!
 
Vore ju underbart att bo i Malawi, men jag vet inte hur det ska gå till. Måste ju försörja mig på något sätt plus att jag då kommer sakna allt och alla jag tycker om i Sverige. VARFÖR KAN INTE ALLA BARA BO I SAMMA LAND? Suck.
 
Sedan pratade vi lite om allt roligt som har sagts då vi umgåtts: 
 
Gibbe: its quite amazing that you can remember some of the things that made us laugh like crazy!!!.
Alu: Hey guys,your conversation make me feel like turning back the days we spent together...Let the time fly,the funny was just everywhere!!!! When am with you guys,it's like am in a world of magic where laughter never ceases throbbing..kkkkk Miss your company indeed.
 
Alltså, Alumbeni är ju otrolig. Den understrukna meningen alltså... Vad fasen, jag börjar gråta ju.
 
Vi har verkligen alltid så himla roligt tillsammans. Jag, Gibson, Alumbeni och Julia. We are the fantastic four. Och det känns tungt att vi inte får återförenas allihopa det här året eftersom Gibson måste bo i Sydafrika.
 
 
Ahja, 100 dagar kvar till jag står på Malawisk mark (och ytterligare 5 veckor tills jag får träffa Gibson). Det borde jag ju klara av! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }