Alltid kul i Umeå!

Igår kikade jag på SM i friidrott. Var så klart tvungen att stå lite på händer för att visa vilken idrott som är roligast och bäst. Hade tighsen på mig ifall nu någon skulle bli skadad så jag hade haft chansen att hoppa in på 100 meter. 

Tyvärr kom världens åskoväder och regnskur. De svarta molnen bara flög fram så det kändes som om jag var med i Harry Potter och att dödsätarna var på väg mot oss. Sen kom en regnskur som beskrivs bäst som en dusch. 

 

Blev sedan bjuden på födelsedagståååårta! 
 
 
Och nu ska jag iväg och käka middag och sedan blir det utgång med födelsedagsbrudarna! Den här gången ska jag se till att inte förstöra kvällen genom att äta rå kyckling. 
 
Redo med födelsedagspresenterna i högsta hugg! Yaaay! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
img{ border: 0px; }